Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6092011609   Pràctiques educatives i criteris d'avaluació de la lectura i escriptura en el nou currículum
2016-2017   Taller. Educació Infantil-Primària
  
   8/9/2016 - 16/2/2017 (12 hores) de 17:00h a 19:00h
   ESC Ciutat Jardí
   c. Carmel Fenech, s/n (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Segrià
  
  
  
Inscripció   12/09/2016 - 08/09/2016
  
Descripció i   Metodologia:   L'activitat sorgeix per la necessitat de sistematitzar l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura en el nivell de P5 d'educació Infantil i cicle inicial d'educació Primària.
  
Objectius   1. Conèixer els continguts i criteris d'avaluació del currículum en relació a l'àmbit lingüístic.
2. Millorar el nivell de lectura i escriptura de l'alumnat.
3. Concensuar criteris i pràctiques sobre la lectura i l'escriptura.
4. Dissenyar, experimentar i avaluar de manera coordinada a nivell de centre.
  
Continguts   1. Comprensió de textos escrits en diferents formats i de tipologia diversa, vinculats a continguts curriculars.
2. Estratègies per a la producció de textos escrits: planificar, escriure i revisar.
3. Aplicació dels coneixements sobre el funcionament de la llengua en la producció de textos escrits.
  
Formador/a   Enric Queralt Catà
  
Avaluació   Aprofitament en termes d’aprenentatge: Assoliment dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   08/09/2016   1700   1900 
 Sessió 2   dijous   22/09/2016   1700   1900 
 Sessió 3   dijous   26/01/2017   1700   1900 
 Sessió 4   dijous   16/02/2017   1700   1900 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent